Skip to Content

شناسه : 25913950
عضو شورای اسلامی شهر یزد:


عضو شورای اسلامی شهر یزد، ایجاد کانال‌های ارتباطی در راستای شناخت مشکلات شهروندی را ضروری دانست و گفت: مردم با سامانه ارتباطی شهرداری یزد آشنا نیستند.

به گزارش اردکان گویا،«سیدعلی محمد پاکنژاد» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای مادی کارگران و کارکنان شهرداری در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: عدم توجه به نیازهای مادی کارگران و کارکنان سبب ایجاد فساد می‌شود.

وی در ادامه در مورد سامانه 137 و دیگری کانال‌های ارتباطی شهرداری با مردم گفت: اخیراً نظرسنجی با موضوع آشنایی از نحوه فعالیت سامانه ارتباطی شهرداری یزد از جامعه هدف پنج هزار نفری مردم یزد در پنج نقطه شهر صورت گرفته و سئوال این که چقدر سامانه ارتباطی شهرداری یزد را  می‌شناسید پرسیده شد، که در پاسخ چهار هزارو 977 نفر گفتند نمی‌شناختند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که در این نظرسنجی فقط 23 نفر از راه‌اندازی سامانه137 شهرداری یزد آگاه بودند،‌افزود: تمام کسانی که در نظرسنجی مد نظر از فعالیت سامانه ارتباطی شهرداری یزد اعلام بودند،‌ هیچ امیدی به نتیجه‌گیری کار خود از طریق این سامانه نداشتند.

پاکنژاد با اشاره به ضرورت بازتعریف برنامه‌های ارتباطی شهرداری با اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: زمانی اقدامات شهرداری به نتایج مطلوب می‌رسد که متناسب با رفع نیاز همشهریان انجام شده باشد.

وی اطلاع دقیق از مشکل مردم و برقراری کانال ارتباطی مطمئن بین شهرداری و مردم یکی از راهکارهای شناخت مشکلات شهروندی و تدوین برنامه‌های منسجم و کاربردی است.

ایسنا

 






آخرین عناوین آخرین عناوین