رونق دوباره سامانه ارتباطات مردمي دولت در یزد - نمایش محتوا - اردکان گویا
Skip to Content

شناسه : 32770602


معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد اعلام کرد: با توجه به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری و تاکید استاندار یزد مقرر شده که مدیران هر دستگاه هر هفته به مدت دو ساعت جهت اراتباط تلفنی با مردم در محل سامد حضور داشته باشند.

به گزارش اردکان گويابه نقل از یزدرسا؛ محمود زماني قمي استاندار یزد 11 ديماه از طريق سامانه ارتباطات مردمي دولت سامد به مدت دو ساعت پاسخگوي مسائل و مشكلات مطرح شده از سوي مردم بود. این سامانه جهت دریافت شکایات، پیشنهادات و نظرات مردم در سراسر کشور راه اندازی شده است.

معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد در این خصوص گفت: به طور کلی سامانه سامد حدوداً از سال 88 با 12 پرسنل در یزد دایر شد که در حال حاضر 8 پرسنل دارد و واحدی زیر نظر دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی  استانداری یزد است.

علی بابایی ادامه داد: عمدتاً در سفرهای ریاست جمهوری از طریق سامانه سامد تمام درخواست های مردم اعم از شکایات، اعتراضات و گله ها به صورت تلفنی ثبت و ضبط و در نتیجه بررسی می شود.

وی بیان داشت: اخیرا با توجه به دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری و تاکید استاندار یزد مقرر شده که مدیران هر دستگاه شامل معاونین استاندار، مدیران داخل استانداری و دستگاه های اجرایی هر هفته به مدت دو ساعت در محل سامد حضور داشته باشند و ما نیز از طریق تبلیغات، نصب بنر و برنامه های رادیویی برنامه ها را به سمع و نظر شهروندان می رسانیم تا مسائل خود را از این طریق با مسئول مربوطه در میان بگذارند. موارد مطرح شده از این طریق صورتجلسه شده و تا انتها پیگیری می شود.

بابایی با بیان اینکه با تاکید استاندار یزد حضور مدیران کل در واحد سامد جهت پاسخگویی پر رنگ تر شده تاکید کرد:  تا پایان سال جاری علاوه بر 960 ملاقات عمومی روزهای یکشنبه هر هفته که در تمام دستگاه ها انجام می شود تعداد 23 مورد حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سامد را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: کارشناسان ما در ساعات اداری حضور داشته و موارد درخواستی مردم را ثبت و ضبط می کنند، همچنین شهروندان مس توانند از طریق سایت سامد در ساعات غیر اداری موارد مورد نظر خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که موارد مطرح شده از سوی مردم در چارچوب ضوابط و قوانین باشد سریعاً از سوی استانداری به دستگاه های ذیربط ارجاع داده می شود و پاسخ نیز طی سه یا چهار روز از طریق پیامک به متقاضیان ارسال می شود.

انتهای پیام/






آخرین عناوین آخرین عناوین